Erwin-Masja-Bodhy.reismee.nl

www.deuitvindingvandeeeuw.nl

Na een paar dagen zonder, is er nu eindelijk weer verbinding met de grote boze buitenwereld. Heerlijk! Natuurlijk is een goed bed een must en een airco en tv heel erg prettig. Maar een dag zonder internet is als een dag niet geleefd. Datzelfde geld voor koffie. vandaar dat we gisteren half Bakersfied hebben doorkruist op zoek naar een Wallmart. Een supermarkt zo groot als Nederland waar ze werkelijk alles verkopen. Na een tijdje zoeken besloten we de weg maar eens te vragen aan een wat dubieuze Mexicaan. De alleraardigste man wees ons de weg maar waarschuwde ons maar niet al te vaak te stoppen want dit was niet bepaald het Beverly Hills van Bakersfield. Met ramen en deuren dicht scheuren we de supermarkt binnen. Aangezien we de komende dagen in de 'bush bush' slapen laden we onze kar voor honderden dollars vol met kampeer meuk. Waaronder een klein gasstelletje om zelf te kokkerellen en de ochtend met koffie te beginnen. Perfect, laat de beren nu maar komen!

Gisteren zijn we voor ons vertrek uit Las Vegas nog even wezen jagen op de Nike Air Max voor Bodhy. In het Caesers Palace hebben ze ook een winkelcentrum. En wat voor één! Werkelijk het meest luxueuze en patserige gebouw ooit gezien. Alle dikke merken hebber er een 'pilot' store en alles is er van marmer of goud. Een speelgoedwinkel ziet eruit als het paard van Troje of een sprookjeskasteel. Er zijn pleinen met aquaria vol haaien en andere vage vissen. Cartier, Michael Kors, Dior, Gucci, roberto Cavalli, Harry Winston, etc. ze zijn er allemaal. Maar het meest indrukwekkende is het ronde plafond voorzien van een wolkenlucht. Echt heel bizar. Vol inspiratie maar zonder nieuwe schoenen staan we een klein uurtje later weer buiten.

De tocht van Las Vegas naar Visalia is een saaie. Het eerste gedeelte is het vanwege werkzaamheden wat drukken. Hierna gaat het beter maar echt mooier wordt het er niet van. Pas na een uur of vijf rijden, in de buurt van Bakersfied, gaat het weer de goede kant op. Langzaam duiken de eerste goudgele heuvels op en zien we sinds lange tijd weer echte bomen. Na bijna zes uur rijden komen we aan op de camping. Niet echt de mooiste locatie maar wel een leuk houten huisje waar we ons perfect kunnen voorbereiden op de dagen die komen gaan. We gaan tenslotte het berenbos in en moeten dus alle etensresten uit de auto ruimen. En, net als Zoë, wil ook Bodhy nog wel eens een koekje onder de stoel laten vallen. En daar is familie beer gek op!

Het houten huisje is voorzien van airco en stroom. Met name dat laatste is essentieel voor mijn eigen 'Apple' winkel. Mijn IPod, iPhone en IBook smachten naar wat extra energie. Op het internet lees ik net het overlijden van Joop Dorst (Ria; gecondoleerd) en lees ik een hoax over Michael jackson (www.michaeljacksonhoaxdeath.com). Nu Bodhy wakker wordt zijn mijn minuten achter de computer geteld. Ook hij heeft behoefte aan meer dan alleen maar 'zeurende' ouders. Masja en ik gaan poetsen en pakken voor de komende de dagen in het bos vol beren. Dus wie weet zijn dit mijn laatste letters ....

Reacties

Reacties

ria

Het is maar goed dat ik niet meer weet of ik het verschil in tijd vooruit of achteruit moet rekenen dan weet ik ook niet wanner jullie in het berenbos slapen.Wij wensen jullie een goede nacht.
Welterusten Ria

Masja

Ik googlede mijn naam en kwam jouw naam tegen, ook toevallig, ik heb ook een zoon en die heet als uitspraak hetzelfde alleen spelling is Bodhi.
Kiezen meer Masja's voor die naam? hahahaha

Masja

Nou da's toevallig, we hebben zeker goede smaak ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!